קליניקת ההדרכות

הדרכה לטיפול בקנאביס רפואי

החל משנת 2009, אנחנו מלווים למעלה מ-20,000 מטופלי קנאביס רפואי.
קליניקת ההדרכות שלנו היא הראשונה מסוגה בעולם ובמשך השנים הדרכנו וליווינו מטופלים מגיל שלושה שבועות ועד 102 שנים.


צוות הקליניקה שילווה אותך מורכב מאחים ואחיות מוסמכים ומומחים בטיפול בקנאביס רפואי. הצוות עבר הכשרה להדרכה והתאמת טיפול אישי הנשען על ממצאי מחקרים קליניים, ניסויי מעבדה, ידע רפואי וניתוח ניסיון טיפול בכ-20,000 מטופלים.

קנאביס רפואי והמוצרים המופקים ממנו, הינם תכשירים טבעיים המשפיעים על כלל המערכות בגוף, באופן שונה בין מטופל למטופל ולכן, גם הליך ההסתגלות לטיפול משתנה.

במהלך השנים, בלטה החשיבות העליונה שיש לקבלת הדרכה אישית לצריכה נכונה והכוונה על ידי צוות סיעודי מוסמך, מתחילת הטיפול וליווי ותמיכה רציפים במהלך תקופת הטיפול.

הליווי המקצועי מעלה בעשרות אחוזים את הסיכויים להצלחת הטיפול באופן מיטבי. כמו כן, מקל משמעותית את ההתמודדות עם תופעות הלוואי האפשריות.
מטרת העל שלנו היא להקל על הסימפטומים של עשרות אלפי בני אדם בארץ ובעולם ובכדי לממש מטרה זו, אנחנו גאים להיות פורצי דרך בתחום הטיפול בקנאביס בילדים ובאוכלוסייה הבוגרת ולהעניק ליווי גם לבני משפחותיהם והמטפלים במוסדות השונים, תוך שיתוף פעולה מלא והדדי.

בחוות, במעבדה האנליטית ובמפעל שלנו, עוסקים באופן מתמיד בפיתוח מחקרי, פיתוח זנים ייחודיים ויצירת שיתופי פעולה עם המרכזים הרפואיים והאקדמאים המובילים בישראל.

נשמח לארח אתכם בקליניקה שלנו. ההדרכה תנתן בהתאם למרשם שקיבלתם מהרופא, למצבכם הרפואי ולתרופות שאתם נוטלים באופן קבוע.התאמנו את הקליניקה שלנו והיא מונגשת לנכים בכיסאות גלגלים ההדרכות ניתנות בשפות עברית ואנגלית – במידה והנך זקוק להדרכה בשפה אחרת, עליך להסתייע במלווה לתרגום.

לתיאום הדרכה השאירו פרטים או התקשרו 9277*

הדרכת וופורייזרים

אחת הדרכים לצריכת קנאביס רפואי היא באמצעות מאיידים, או בשמם המוכר "וופורייזרים", זוהי הדרך המומלצת לצריכה על ידי משרד הבריאות. בקליניקת ההדרכות שלנו ניתן לתאם הדרכה ייעודית לצריכה באמצעות וופורייזר.אחר ההדרכה ובתיאום מראש, תינתן הזדמנות לבעלי מרשם לתפרחת – להתנסות בטכניקת האידוי על ידי מדריך מקצועי עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום הקנאביס הרפואי.

לרכישה ולתיאום הדרכה השאירו פרטים או התקשרו 9277*

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

whatsapp

תודה על הגשת מועמדותך, במידה וקורות החיים ימצאו רלוונטיים ניצור קשר. בהצלחה!