מהן דרכי השימוש בקנאביס רפואי?

  • עישון- דרך יעילה לשימוש בקנאביס רפואי כיוון שהחומרים הפעילים של צמח הקנאביס צריכים להתחמם על מנת להפוך לפעילים. פעולת העישון, מחממת את הצמח ועל ידי השאיפה, ההשפעה היא כמעט מיידית (בין מספר שניות לדקות). ההשפעה המהירה מאפשרת שליטה מירבית במינון ובכך הופך השימוש ליעיל ובטוח.
  • אידוי – האידוי מתבצע על ידי מכשיר אידוי הנקרא "ופורייזר" – vaporizer. המכשיר מייצר אדים בטמפרטורה גבוהה המאפשרת את פירוק החומרים הפעילים  ללא עשן השריפה. אתם מוזמנים אלינו לתיאום הדרכה (פעיל עם קישור ליצירת קשר) על מגוון מכשירי אידוי.
  • שמן – מופק ממיצוי של צמח הקנאביס, בתמהיל של שמן זית. השמן נספג בריריות של חלל הפה ומועבר ישירות למחזור הדם ומומלץ לטפטף מתחת ללשון אך ניתן גם לטפטף על מזון ולאכול וכך יעבור תהליך פירוק דרך מערכת העיכול. תחילת ההשפעה של שמן הוא ארוך יותר וההשפעה נמשכת גם היא למשך זמן ארוך יותר.

עשית כבר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו?

שאלות נפוצות קשורות

הזמנת מוצרי תיקון עולם

אנחנו גאים להוביל את המהפכה המודרנית לטיפול בקנאביס ברחבי

מאמרים נוספים

קנאביס עשיר בקנאבידיול בקרב ילדים עם הפרעת ספקטרום האוטיסטי ובעיות התנהגות קשות – מחקר היתכנות רטרוספקטיבי J Autism Dev Disord, 2018 עדי ארן1 ;חנוך קאסוטו2;

קנאביס רפואי להפרעות מוטוריות בינוניות עד חמורות אצל ילדים Journal of Child Neurology, 2018 סטפני ליבזון1, ליהי בר-לב שליידר 2, נעמה סבן2, לודה לויט2, יוליה

whatsapp

תודה על הגשת מועמדותך, במידה וקורות החיים ימצאו רלוונטיים ניצור קשר. בהצלחה!